Matrícula tancada

Diploma d'Expert en
Innovació Educativa: Currículum, Avaluació Competencial i Intel·ligència Emocional

3a Edició

Requisits d'Admissió

El perfil d’ingrés recomanat serà per a titulats en Magisteri, Psicopedagogia i Pedagogia, titulacions que donin dret a la docència en Secundària i titulacions afins. Amb caràcter excepcional, la direcció del curs podrà considerar l’admissió d'aquells estudiants amb titulacions no afins o que no disposin de titulació universitària.

NOTA: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Matrícula

Per inscriure’s cal omplir el full d’inscripció a través del web de la Fundació UdG.

Preinscripció: fins a un mes abans de l'inici del curs.
En un termini màxim de 7 dies des de la data d’inscripció cal haver realitzat el pagament de 280 € que es restarà de l’import de la matrícula, i que dóna dret a reserva de plaça.

Matrícula: per tal que sigui efectiva caldrà haver realitzat el pagament com a màxim 20 dies abans de l’inici del curs.
Documentació que s’ha de presentar per realitzar la matrícula:
- Fotocòpia del DNI i fotocòpia compulsada del títol universitari (o del resguard).

Consulta aquí com hauràs de presentar la titulació universitària.

Important:
Aquesta documentació s'ha de presentar com a màxim vint dies abans de l'inici de l'activitat.

Matrícula tancada
eventis